Viereisestä sivupalkista löydät kerhomme, jotka ovat meidän omia tapahtumiamme.

Kerhotilaisuudet alkavat klo 13 ja kestävät n 1,5 tuntia

Paikkana Hotelli Golden Dome, Kyllikinkatu 8 Iisalmi, ... useimmiten alakabinetti (Evakkosali), jonne on käynti myös pihan puolelta. Sieltä löytyy myös pysäköintipaikka. Huom!! Varaathan 9 euroa nauttiaksesi  kahvin/teen.

Kevätkausi 2024:

Rakkaat kanssakulkijat!

Ma 8.4. syömme hyvässä seurassa Rossossa (esittelyä lisäksi)

Ma 15.4.  vieraana Raija Autio kertoo potilaan asemasta ja oikeuksista.

Ma 22.4. Kirjallisuusteema jatkuu.

Ma 29.4. Pentti keksii toivottavasti taas kiinnostavaa pohdittavaa.

Tapaamiset klo 13.00 Golden Domessa, ellei toisin mainittu.

Terveisin Annakaisa Laitinen

Kaikki jäsentapaamiset alkavat klo 13.00 Golden Domessa, ellei toisin mainita, ja mukaan voi aina ottaa myös kaverin tai ystäviä. Olette rakkaita ja tervetulleita!

Terveisin Annakaisa

Ps. Kaikkia teitä en ole tavannut vielä, voitko ottaa yhteyttä niin saat jäsenmaksua varten viitenumerosi, joka on voimassa loputtomiin. Viitemaksu säästää hieman sinulta, ja Senioreilla Pankki maksuja. Kiitos!

- Keskiviikkoisin klo 14 – 15.30 Kuntosalikerho (maksuton!) Aurinkokellon kuntosalilla, monipuoliset kuntolaitteet, lähes äänettömät, toimivat paineilmalla!  Osoite: Auringonkehrä 10. Kerhon vetovastaavana Jaakko Huttunen.

Tässä  seuraavassa muuta ohjelmaa:

Tervetukoa "digiloikkaan", seniorit!

Savonetti auttaa ikäihmisiä välttämään syrjäytymistä digitaalisesta yhteiskunnasta ja mahdollistaa heille entistä paremmat mahdollisuudet osallistua aktiivisesti yhteiskunnalliseen elämään: eli ohjaa, opastaa ja neuvoo tietokoneen ja mobiililaitteiden alkeissa ja perusteissa sekä auttaa sähköisessä asioinnissa. Tämä on maksutonta, ohjaajamme ovat vapaaehtoisia.

Iisalmi 9.1. alkaen

Iisalmen Kulttuurikeskus, Kirkkopuistonkatu 9, kirjaston yläkerta, tiistaisin ja torstaisin klo 9.30-11.00 ( viikolla 10 ei ohjausta)

Kiuruvesi 10.1. alkaen

Kiuruveden kirjasto, Lähteentie 10 A , klo 11.00-13.00 seuraavina keskiviikkoina 10.1., 7.2., 6.3., 3.4. ja 8.5.

-Keilailu-kerhotoimintana on tauolla.

-Muistikerho on tällä hetkellä tauolla ja toivoisimme, että löydämme kerhovetäjän mahdollisimman pian. Jos olet itse kiinnostunut tai tiedät jonkun kiinnostuneen, niin ota yhteyttä.

-Retket sisältää tietoja eri vuosina järjestetyistä retkistä ja myös tälle vuodelle tulevista retkistä...tule suunnittelemaan!!

- Kulttuuritapahtumat sisältää linkkejä kaikkien alueemme kuntien kulttuuritapahtumien sivuille.

- Hyödyllisiä: Sieltä löydät linkkejä Ylä-Savon Soten palveluihin

JA ettei totuus unohtuisi:

Vuoden 2024 jäsenmaksu on 30 euroa

ja tilinro:  FI21 5068 0620 3145 24