Viereisestä sivupalkista löydät Kerhomme, jotka ovat meidän omia tapahtumiamme.

Muisti- ja Kirjallisuuskerhomme ovat tällä hetkellä tauolla ja toivoisimme, että löytäisimme niille vetäjät mahdollisimman pian. Jos olet itse kiinnostunut tai tiedät jonkun kiinnostuneen, niin ota yhteyttä vt. sihteeri Lassi Kokkoseen p. 0405795300.

Retket sisältää tietoja eri vuosina järjestetyistä retkistä ja myös tälle vuodelle tulevista retkistä.

Kulttuuritapahtumat sisältää linkkejä kaikkien alueemme kuntien kulttuuritapahtumien sivuille.

Alta löydät yhdistyksesi tapahtumakalenterin Kilta -järjestelmästä

Hei, Ylä-Savon seniorit!

Marraskuu alkoi  ja perinteen mukaan sanotaan: Tule kekri, jou`u joulu, sekä pääse pääsiäinen! Kyll` on kystä aitassamme, paljo pantua eloa: sirkan reisi, paarman jalka, peipposen peräpakara, sammakon sakarivarvas, sisiliskon silmäpuoli! (Kanteletar, 23, runo)…etteikö vaan osattu jo muinoin tarjota hiilineutraalia ruokaa!!

Mutta nyt tämän päivän todellisuuteen!

Ti 5.11. klo 13, Sääntömääräinen syyskokus Ilvolanpirtin kerhohuoneessa, Ilvolankatu 22 B, 74100 Iisalmi. Tervetuloa!

Aloitellaan kahvittelulla ja sen ohella keskustelua tulevasta hallituksesta. Varaa 5 euroa kahvirahaa.

Ti 12.11. klo 12.30. Lounastapaaminen, Kulttuurikapusta, Kulttuurikeskuksen lämpiö. Leppoisaa seurustelua lounasta nauttiessamme.

Ke 13.11. klo 13. Kiuruveden kerho, Seurakuntatalo. Tied. Laina Kämäräinen p. 0400205727

Ti 26.11. klo 13. Keskustelukerho ”Ajassa tapahtuu”, hotelli Golden Dome, alakabinetti. Sinne käynti myös pihan puolelta, jonne voi myös pysäköidä auton. Varaa 5 euroa kahvirahaa.

Ti 10. 12. klo 13. Pikkujoulu kera maistuvan perinteisen joulumenun. Hotelli Golden Dome, Valkoinen sali. Ilmoittaudu viimeistään pe 29. 11. Helena Rissaselle p. 0503635521 tai s-posti ritvahenna (at) gmail.com ja maksa 33 euroa tilille: Ylä-Savon Seniorit ry FI25 5157 8520 007066 . Tule mukaan aloittamaan joulun odotusta!!

Viikottaiset kerhot: Maanantaisin keila klo 13.45. Liike-Keilahalli. Ilmoittaudu: Aino Kaarakainen p.0500966407.

Keskiviikkoisin klo 14 – 15.30. kuntosali . Aurinkokellon kuntosali, Auringonkehrä 10.

Hyvää loppuvuotta! Ylä-Savon Seniorit ry, sihteeri Lassi Kokkonen p. 0405795300.